مناطق دیدنی آنتالیا
نوشته شده توسط : mary

 

 

منطقه پرج آنتالیا

 این منطقه در تور لحظه آخری آنتالیا در 18 کیلومتری آنتالیا قرار گرفته است که یکی از شهر های قدیمی و تاریخی آنتالیا به حساب می آید . در سال 1500 میلادی این مکان محل اقامت هیتیت ها به شمار می رفته است . گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در این مکان تاتر مربوط به شهرداری نیز قرار کرفته است که برخی از برجستگی های آن را در استادیوم حومه شهر نیز به چشم می خورد . این منطقه برای میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 شامل بازار های بزرگ و حمام عمومی می باشد که جزو دیدنی های آن به حساب می آید . جاده سنگفرش شده این منطقه و طبیعت سبز اطراف آن به زیبایی این مکان افزوده و باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور آنتالیا از این مکان زیبا و تاریخی دیدن کنند .

منطقه پرج آنتالیا


 

منطقه ساید آنتالیا

منطقه ساید آنتالیا

این منطقه در تور آنتالیا 94 یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه محسوب می شود این منطقه بندری مانند منطقه ای تاریخی و باستانی است و به معنی درخت انار است.این منطقه دارای ساحل ماسه ای و مغازه های گوناگون است .میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از این منطقه دیدن نمایند. و یک منطقه توریستی است دارای تعداد زیادی کافه و رستوران است .مغازه های جواهر فروشی و سایل چرمی در اطراف این خیابان قرار گرفته اند.تالار تئاتر تزیینی با بزرگترین ستونها و بازار معبد آپولو در کنار دریا واقع شده اند و از مکانها تاریخی این منطقه هستند. گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 می توانند از این منطقه دیدن نمایند.

 مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مناطق دیدنی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: